wysłane przez

Komentowanie nie jest możliwe

DSC03473-horz

Oto one – najprostsze wegańskie czekoladki na bazie oleju kokosowego i kakao, bez dodatku cukru! || Czytaj dalej

wysłane przez

Komentowanie nie jest możliwe

IMG_20160228_183451~2-horz

Poprzedni wpis na blogu dotyczył moich odczuć po diecie warzywno-owocowej. Po kilku prośbach ze strony czytelników, postanowiłam pokazać Wam kilka przepisów, dzięki którym łatwiej było mi wytrwać na poście. || Czytaj dalej

wysłane przez

Komentowanie nie jest możliwe

IMG_20160222_183018~2-horz


Postanowiłam opisać Wam moje wrażenia po dwutygodniowym poście dr Ewy Dąbrowskiej, który przeprowadziłam głównie z ciekawości, chęci sprawdzenia swoich sił oraz oczyszczenia organizmu. || Czytaj dalej

wysłane przez

Komentowanie nie jest możliwe

DSC02560

Tym razem przepis na rozgrzewającą potrawkę w sosie z mleka kokosowego. Można podawać ją z ryżem lub bez niczego. Pewnie zwrócicie uwagę, że w przepisie jest mięso. Do tej pory przepisy na blogu były wegetariańskie, w większości również wegańskie, jednak ja nigdy wegetarianką nie byłam. Owszem, ograniczałam mocno ryby i mięso, nie spożywałam jakiś czas nabiału i jaj ze względu na nietolerancję. Jednak przez ostatni rok dużo się zmieniło, między innymi mój pogląd na zdrową dietę. Nadal opieram ją na warzywach, owocach, zbożach, jednak spożywam także mięso, ryby czy owoce morza oraz jaja. Uważam, że wszystko jest kwestią ilości. Przy takim sposobie żywienia czuję się dobrze i to jest dla mnie najważniejsze. Oczywiście nadal będę starała się  zamieszczać przede wszystkim wegetariańskie i wegańskie przepisy, ponieważ wiem, że większość osób kojarzy „Zdrowy Talerz” z kuchnią roślinną.  || Czytaj dalej

wysłane przez

Komentowanie nie jest możliwe

DSC02504

Wybaczcie, że dawno nie pojawił się na blogu żaden wpis. Brak czasu i nowych pomysłów, codzienna praca i inne zajęcia spowodowały, że prowadzenie bloga zeszło na dalszy plan. Postaram się częściej zamieszczać nowe posty, a na początek moje dzisiejsze, walentynkowe śniadanie – pudding z chia w wersji bardzo słodkiej z gruszką i kakao. Polecam na śniadanie oraz na podwieczorek. Z przepisu wychodzą 2 sugerowane porcje.  || Czytaj dalej

wysłane przez

2 komentarzy

DSCF7847

Jestem wielką fanką wegetariańskich kotletów. Na blogu możecie znaleźć kilka przepisów na kotlety z kasz, czy też na popularne falafele. Oto kolejna propozycja na wege kotlety – z użyciem ciecierzycy oraz szpinaku. || Czytaj dalej

wysłane przez

3 komentarzy

DSCF7818

Przepis na pudding z nasion chia znajduje się już chyba na każdym odwiedzanym przeze mnie blogu kulinarnym ze zdrową kuchnią, dlatego na moim blogu również nie może go zabraknąć. Jest to przepis na prawdopodobnie najszybsze śniadanie, jakie kiedykolwiek jadłam. Gorąco polecam! || Czytaj dalej

wysłane przez

Brak komentarzy

DSCF7240-horz

Pewnie już o tym pisałam, ale uwielbiam bób! W sezonie jem go prawie codziennie, najczęściej sam, ale czasem robię także sałatki. Na blogu jest już jedna sałatka – z pomidorami. Teraz czas na kolejny przepis!  || Czytaj dalej

wysłane przez

Brak komentarzy

DSCF6885-horz

Na wstępie wybaczcie, że tak rzadko (ostatnio 3 miesiące temu) wrzucamy przepisy. Jest to dla nas pracowity okres i nie mamy tyle czasu, co kiedyś na eksperymenty w kuchni. Wiele przepisów, które wykorzystujemy na co dzień jest już na blogu. A chcemy pokazywać Wam coś nowego, a nie modyfikować to, co już jest. Obiecujemy poprawę już niedługo! ;-) || Czytaj dalej

wysłane przez

3 komentarzy

DSCF6290-horz

Ostatnio wrzuciłam na facebook’owy fanpage bloga zdjęcie mojego śniadania – nasion amarantusa z kakao i migdałami. Dużo osób pisało do mnie w sprawie przepisu. Postanowiłam nieco urozmaicić to danie i wrzucić na bloga przepis. || Czytaj dalej